מי אנחנו

"אל-חנאדק" הוא אתר עצמאי המוקדש למעקב אחר סוגיות גיאו-אסטרטגיות באזור מערב אסיה, במיוחד במדינות עיראק, איראן, סוריה, לבנון, פלסטין ותימן.

הוא מציע תוכן תקשורתי חסר פניות ואמין ביותר בתחום העיתונות המודרנית, יחד עם נקודת מבט עדכנית על אירועים ועניינים פוליטיים, צבאיים וביטחוניים.

על ידי פרסום נתונים מדעיים מתועדים, הערכות, מחקרים, דוחות, ניתוחים וראיונות, המטרה שלנו היא להדגיש את הכישורים והמאמצים של האנשים, התנועות והישויות באזור המזרח התיכון, כמו גם את האתגרים והסיכונים שהם נתקלים בהם. אנו מתמקדים במיוחד במעקב אחר הבעיות ומצבי החירום הקשורים לברית האמריקאית-ישראלית והבנת תהליכי קבלת ההחלטות במעגלים אלו.

אחת ממטרותיה היא להגדיר את מאזן הכוחות, משוואות ההרתעה החדשות, בריתות, עמדות צירים ועמדות חזית.

היא פלטפורמת מדיה אנליטית מודרנית ומעניינת הבודקת את ההיבטים השונים של אירוע ותוצאותיו. מטרתו היא לחשוף את האמת באזור, לחשוף כל מידע מוטעה או זיוף, ולספק תיאור מקיף ומדויק של המצב.

המסר שלנו:

המוטו שלנו הוא לשמור על בהירות בעמדה שלנו, לספק מידע אמין ולהפגין מקצועיות בפרסום.

המטרה שלנו היא להציג תיאור מקיף, חסר פניות ומדויק של הנוף הפוליטי, הצבאי והביטחוני באזורנו על ידי הסתמכות על נתונים מדויקים ומתועדים היטב.

אנו מתייחסים לבעיות באזור מערב אסיה, תוך התמקדות ספציפית במדינות הנמצאות בציר ההתנגדות ויריביהן. הגישה שלנו כוללת הפצת צורות שונות של מידע, כגון נתונים, הערכות, מחקרים, ניתוחים, מאמרים, ראיונות, תמונות, סרטונים ועוד.

אנו פונים לאנשים באזורנו וברחבי העולם, במיוחד לאלה בעמדות כוח כמו דמויות פוליטיות, אנשי תקשורת ומנהיגי אוניברסיטאות, כמו גם פעילים והציבור הרחב. מטרתנו היא ליידע ולחנך את דעת הקהל על מציאות המצב, תוך הדגשת הכוחות, התנועות, הצבאות והמדינות השונות המרכיבות את ציר ההתנגדות. נציג את החוזקות, האנרגיה, הפוטנציאל והיעדים שלהם, תוך שימת דגש על הניצחונות וההישגים שלהם. בנוסף, נשפוך אור על הסכנות והאתגרים העומדים בפניהם.

אחת המטרות החשובות ביותר שלנו היא לקבוע את מאזן הכוחות, את משוואות ההרתעה הקיימות במדינות הציר ובאזור, ולשים לב לשדות הקרב, הסכסוכים והשוחות של המוג'אהדין.

אנו מביעים את תמיכתנו בהתנגדות ובדאגותיה, תוך דחיית הדומיננטיות של הרשויות האמריקאיות והישראליות על משאבי האזור ועל הפוטנציאל של אוכלוסייתו. יתרה מזאת, אנו תומכים באופן מלא במאמצים הנכונים של קבוצות ההתנגדות והתנועות שמטרתן לגרש את כוחות הכיבוש האמריקנים משטח מערב אסיה.

אנו מאמינים מאוד שהנושא הפלסטיני הוא הדאגה העיקרית של המדינות הערביות והאסלאמיות. אנו מחויבים לתעדף אותו כיעד אסטרטגי מרכזי, וכל כוחות הציר, הצבאות והתנועות יאחדו את מאמציהם לקראת שחרור כל השטחים הפלסטיניים הנמצאים כעת בכיבוש.

אנו להוטים לחשוף את הונאה התקשורתית, מידע מוטעה פוליטי ומניפולציה של דעת הקהל שבוצעו על ידי תקשורת וגורמים פוליטיים מסוימים. פעולות אלו מכוונות לקידום אינטרסים ואג'נדות זרים המשפיעות לרעה על עמנו ועל עתידו, ומיטיבות רק למי שמתנגד לאומה שלנו.

הערכים שלנו:

חשוב לכבד את האחר ואת דעתו.
חזון ברור הוא קריטי.
הפגנת אומץ במצב הזה היא הכרחית.
להיות אמין בהעברת מידע חיוני.
למזכירות תפקיד משמעותי בהוצאה לאור. להיות מקצועי ואובייקטיבי הוא קריטי.
טיפול במקרים ללא משוא פנים דורש דיוק. חיבוק ייחודיות חשוב.

לוח שנה